فرهنگی

ساخت وبلاگ

چرا وجود وبلاگ برای سایت مفید است؟

  • چرا وجود وبلاگ برای سایت مفید است؟

    تا بحال به این موضوع اندیشیده ای که چرا در بیشتر  سایت ها بخشی برای وبلاگ ها اختصاص داده شده است؟ در این مقاله میخواهیم علت این نوع طراحی سایت را برای شما بازگو کنیم.

    به چند دلیل وجود وبلاگ برای سایت مفید است:

    1. افزایش ترافیک سایت

    افزایش ترافیک سایت از جمله مراحل مهم تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی است. با ایجاد انواع محتوای آموزشی ، سرگرم کننده، اخباری وغیره در وبلاگ ها  باعث افزایش ترافیک سایت می شوند چرا که می توان آنرا در گوگل Search  کرد و در شبکه ها ی اجتماعی به اشتراک گذاشت ، می توان آن را Email  کرد. پس تعداد بازدید کنندگان را زیاد می کند و باعث افزایش مشتری می شود.

    2. ارتباط با مشتریان ویا کاربران

    ایجاد وبلاگ و بهره بری آن یک طرفه نیست از طرفی  راهی است رای یافتن مشتری جدید و از طرف دیگر نیاز مشتریان و کاربران فعلی را رفع کرده و می توانند از مطالب مفید بهره مند شوند.

    3.ارسال سیگنال های مثبت به گوگل

    هرچه کاربر زمان بیشتری در سایت شما حضور داشته باشد سیگنال مثبتی به گوگل فرستاده می شود برای این کار اصلا نباید به هنگام ورود کاربر از آن طلب هزینه کنیم چرا که به احتمال زیاد سایت را ترک خواهد کرد. و این یک سیگنال منفی به گوگل میفرستد. راه دیگری که باعث ایجاد سیگنال مثبت می شود و گ.گل آن را دریافت می کند نرخ خروج پس از ورود به سایت است. بس راه حل هوشمندانه برای جلب کاربر برای ورود به سایت و ماندن در سایت  بروز کردن وبلاگ ها با مطالب ارزشمند است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : چرا,وجود,وبلاگ,برای,سایت,مفید,است؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 13:34

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:20

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به کارگرداني حسن تبريزي و تهيه کنندگي ميثم آهنگري در ژانري کمدي در سايت کافه فيلم هم اکنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي کنند و مشخص است که اين سريال يکي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اکنون مي توانيد سريال موچين را با لينک مستقيم از کافه فيلم دانلود کنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,موچین,را,با,لینک,مستقیم,از,کافه,فیلم, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:12

انتخاب بهترين قيمت ماشين ظرفشويي بوش

اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش اصل آلمان با مناسب ترين قيمت به همراه گارانتي اصلي بوش را داريد به شما پيشنهاد مي کنيم حتماً قبل از خريد 10 دقيقه از وقت خود را صرف خواندن اين مقاله نماييد تا بتوانيد بر اساس نياز و بودجه خود بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش را انتخاب کنيد ما در اينجا سعي داريم عواملي را که باعث افزايش قيمت ماشين ظرفشويي مي شود را مورد بررسي قرار دهيم و مهم تر از همه اينکه متوجه شويم هرکدام از آنها چه مزيت هايي را براي ما ايجاد مي کنند، در ادامه ما هر آن چيزي را که در زمان خريد ماشين ظرفشويي به آن احتياج داريد و مي تواند به شما کمک کند را براي شما جمع آوري کرده ايم.

منتشر شده در خبرگزاري برنا

موارد تاثير گذار در قيمت ماشين ظرفشويي بوش که در اين مقاله به آن خواهيم پرداخت:

  1. مقايسه سري هاي مختلف ماشين ظرفشويي بوش
  2. برنامه هاي شستشو در ماشين ظرفشويي بوش
  3. تکنولوژي هاي بکار رفته در ماشين ظرفشويي بوش
  4. گارانتي اصلي بوش در ايران

mw7v_t10.jpg

اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش را براي آشپزخانه خود داريد مسلماً مانند همه مردم دوست خواهيد داشت بهترين مدل را براي منزل خود تهيه کنيد اما متأسفانه در ايران به علت فرهنگ اشتباهي که در خريد وجود دارد بسياري از مردم تصور مي کنند گران ترين و آخرين مدل مي تواند بهترين انتخاب براي آنها باشد بدون آنکه به کارايي آن توجهي داشته باشند که آيا اصلاً اين امکانات مورد استفاده آنها هست يا خير؟ به طور مثال بسياري از افراد را در اطراف خود مي بينيد که بالاترين مدل ماشين ظرفشويي بوش را در آشپزخانه خود دارند اما فقط زماني آن را روشن مي کنند که مهمان در منزل دارند و زماني هم که مي خواهند از آن استفاده کنند فقط از يک يا دو برنامه شستشوي آن استفاده مي کنند به همين دليل ما سعي داريم به شما کمک کنيم تا زمان خريد ماشين ظرفشويي بهترين مدل را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد تا بتوانيد از آن به صورت روزانه استفاده کنيد و مهم تر از آن شما را با برنامه هاي شستشو و تکنولوژي هاي ماشين ظرفشويي بوش آشنا کنيم تا بعد از خريد بتوانيد از امکانات و برنامه هاي شستشوي آن بخوبي استفاده کنيد. بعد از خواندن اين مقاله اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش را داشتيد مي توانيد با استفاده از لينک «قيمت ماشين ظرفشويي بوش» به نمايندگي بوش مراجعه کنيد و مدل هاي مختلف را با يکديگر مقايسه کنيد و از قيمت نمايندگي مطلع شويد و در صورت نياز به مشاوره مي توانيد از آنها کمک بگيريد.

مقايسه سري هاي مختلف ماشين ظرفشويي بوش

شرکت بوش در کل محصولات خود را به چند گروه تقسيم کرده است که تحت عنوان سري معرفي مي شوند که در هر سري مدل هاي بسيار متعددي وجود دارد که ازنظر مشخصات فني در يک سطح قرار دارند اما تنها تفاوتي که بين مدل هاي مختلف در يک سري وجود دارد امکانات و تعداد برنامه هاي شستشو مي باشد که در اينجا قصد داريم نگاه کوتاهي بر مشخصات هر سري داشته باشيم اما قبل از هر چيزي توجه داشته باشيد که تمام مدل ها از پايين ترين مدل ماشين ظرفشويي بوش تا آخرين مدل ازنظر کيفيت و طول عمر در يک سطح قرار دارند بازهم تأکيد مي کنيم تنها تفاوت بين مدل ها امکانات و برنامه هاي شستشو در آنها مي باشد که بهتر است بر اساس نياز شما باشد تا بتوانيد از آن استفاده کنيد و براي شما مفيد باشد. اگر اين مقاله توانست کمي ديد شما را باز کند به شما پيشنهاد مي کنيم حتماً راهنماي خريد ماشين ظرفشويي بوش را در سايت خبرآنلاين دنبال کنيد مطمئن باشيد کمي وقت گذاشتن براي خواندن چند مقاله مي تواند چشم شما را بسيار باز کند تا درنهايت بتوانيد انتخاب بهتري داشته باشيد.

ماشين ظرفشويي بوش سري 4

در اينجا تصميم داريم از پايين تري سري ماشين ظرفشويي بوش يعني سري 4 شروع کنيم که به جرئت مي توان گفت پرفروش ترين مدل هاي ظرفشويي شرکت بوش در اين سري قرار دارد، به دليل اينکه مدل هايي که در اين سري قرار دارد داراي يک طراحي ساده مي باشند و کيفيت شستشو در آنها بسيار بالاست و مي توان گفت اصلي ترين و مهم ترين برنامه هاي شستشو را دارا مي باشند و هر آنچه که شما از يک ماشين ظرفشويي توقع داريد را شامل مي شوند فقط برنامه ها و امکانات خاصي که مورد استفاده همه نيست از روي اين سري حذف شده است به همين دليل قيمت ماشين ظرفشويي بوش سري 4 بسيار مناسب است و مي تواند انتخاب بسيار خوبي براي شما محسوب مي شود، در اين سري از يک پنل مکانيک استفاده شده است که بسيار زيبا بوده و از طول عمر بالايي برخوردار است طبقات اين سري با قابليت تنظيم ارتفاع چيدمان ظروف را براي ما بسيار آسان تر مي کند اين سري در کشور آلمان و ترکيه مونتاژ مي شود اما به اين موضوع دقت داشته باشيد که مدل هاي ساخت ترکيه ازنظر کيفيت هيچ تفاوتي با مدل هاي آلمان ندارد چراکه تحت نظارت مستقيم مهندسين بوش آلمان فقط براي کاهش قيمت به دليل دستمزد در اين کشور مونتاژ مي شوند و نکته ديگري که بايد بدانيد اين است که هر مدل فقط در يک کشور توليد مي شود و غيرممکن است که يک مدل در دو کشور ساخته شود به طور مثال SMS46GW01B ساخت کشور ترکيه بوده و غيرممکن است کسي بتواند مدعي شود اين مدل را با ساخت کشور آلمان و يا هر کشور ديگري دارد؛ اما يک تفاوت کوچک که در برخي از مدل ها بين مدل هاي آلماني با ترکيه وجود دارد اين است که کف ماشين ظرفشويي در برخي از مدل هاي کشور ترکيه بجاي استيل از فايبرگلاس يا همان پلاستيک فشرده استفاده شده است که به‌طور قطع تأثيري بر روي کيفيت شستشو و يا طول عمر دستگاه ندارد اين کار فقط براي کاهش قيمت ماشين ظرفشويي در برخي از مدل ها استفاده شده است که به شما پيشنهاد مي کنيم اين موضوع را به هيچ عنوان ملاکي براي خريد خود قرار ندهيد.

ماشين ظرفشويي بوش سري 6

ماشين هاي ظرفشويي بوش سري 6 کمي لوکس تر بوده و داراي برنامه هاي شستشوي متنوع تر با امکانات بيشتري هستند به همين خاطر قيمت ماشين ظرفشويي بوش سري 6 کمي بيشتر است اما اگر کيفيت و امکانات آن را در نظر بگيريم متوجه مي شويم که قيمت آن بسيار مناسب است اما به شرط آنکه از برنامه هاي شستشو و امکانت آن استفاده کنيم. اين سري ازنظر ظاهر دقيقاً شبيه به سري 4 بوده تنها با اين تفاوت که از يک پنل لمسي در آنها مورد استفاده قرارگرفته شده است که ظاهري لوکس تر به آن داده است اما برخي از افراد تصور مي کنند که پنل لمسي حساس تر بوده و ممکن است زودتر خراب شود به همين دليل ترجيح مي دهند يک ماشين ظرفشويي با پنل مکانيک تهيه کنند که بايد بگوييم اين تصور کاملا اشتباه است اما بهتر است که آن را با يک مثال براي شما توضيح دهيم دقت داشته باشد که پنل هاي مکانيک مانند کنترل هاي تلويزيون از يک صفحه کربني در زير آن استفاده شده است که به مرور زمان خورده مي شود و حساسيت آن کمتر مي شود به همين خاطر بعد از مدتي شما براي استفاده از يک دکمه مجبور هستيد از فشار بيشتري استفاده کنيد که حتما اين تجربه را روي ريموت کنترل ها، گوشي هاي موبايل قديمي و خيلي از چيزهاي ديگر داشته ايد اما در مقابل گوشي هاي موبايل جديد که از يک صفحه لمسي در آن ها استفاده شده که امروزه دست همه ما است که هر روز و ساعت ها با آن کار مي کنيم اما صفحه لمسي گوش شما تا زماني که زمين نخورد مشکلي براي آن پيش نمي ايد؛ پس قطعاً پنل هاي لمسي عمر بيشتري دارند و درصد خرابي آن کمتر است اين حرف به اين معني نيست که پنل هاي مکانيکي که در سري 4 استفاده شده است ممکن است خراب شود بله درسته که کربن زير دکمه اگر تمام شود احتياج به سرويس دارد اما اگر شما روزي 3 بار هم ماشين ظرفشويي خود را روشن کنيد مگر چند بار دکمه ها را فشار مي دهيد که بخواهد خراب شود ما زماني که گوشي موبايل و يا ريموت کنترل را براي شما مثال زديم فقط تصور کنيد چند بار در روز از آنها استفاده مي کنيد، ما در اينجا فقط قصد داشتيم به تصور اشتباه برخي در مورد پنل هاي مکانيک جواب دهيم.

ماشين ظرفشويي بوش سري 8

اين سري بالاترين و آخرين سري از ماشين هاي ظرفشويي بوش محسوب مي شود مدل هايي که در اين سري قرار دارد داراي تکميل ترين برنامه هاي شستشو مي باشند و اينکه شرکت بوش از پيشرفته ترين و جديدترين تکنولوژي ها در آن استفاده کرده است به همين دليل نيز قيمت ماشين ظرفشويي بوش سري 8 بالاتر از ديگر سري ها قرار دارد اما در اين رنج قيمت نمي توانيد هيچ برند ديگري را پيدا کنيد که تا اين اندازه برنامه هاي شستشو و امکانات متنوع داشته باشد، در اينجا اگر از برنامه هاي شستشو و تکنولوژي هاي بکار رفته در آن بگذريم تفاوتي که در آن بسيار چشم گير است استفاده از يک پنل تاچ مي باشد که داخل بر روي درب ماشين ظرفشويي قرار دارد که ظاهري بسيار ساده و مدرني به آن داده است چراکه با بسته شده درب ماشين ظرفشويي ديگر هيچ دکمه اي ديده نمي شود، تنها چيزي که شما مي بينيد يک صفحه نمايش بسيار با کيفيت است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو و مدت زمان شستشو را نشان داده مي شود، اما بسياري از افراد تصور مي کنند به علت قرار داشتن پنل داخل ماشين ظرفشويي ممکن است بخار و يا گرما باعث خراب شدن آن شود اما بايد بگوييم اين سري با اين طراحي پنل بيش از 13 سال است که توليد مي شود و تا کنون مشکلي نداشته چراکه عايق بندي درب و پنل به قدري بالاست که به هيچ عنوان گرما و يا بخار آب نمي تواند به آن کوچکترين لطمه‌اي بزند، از طرف ديگر ممکن نيست شرکتي مانند بوش چنين اشتباهي را در بالاترين مدل هاي ماشين ظرفشويي خود کند.

برنامه هاي شستشوي ماشين ظرفشويي بوش

همانطور که در ابتدا نيز گفتيم برنامه هاي شستشوي ماشين ظرفشويي مي تواند بسيار متنوع باشد که هر کدام ويژگي هاي خاص خود را دارند که شايد بسياري از آنها مورد نياز شما نباشد اما وجود هر کدام مي تواند تاثير زيادي بر روي قيمت ماشين ظرفشويي شما داشته باشد که شايد هيچ گاه از آنها استفاده نکنيد اين به اين معني است که پول خود را دور ريخته ايد، اما مسئله مهم تر اين است که برخي از اين موضوع ناراحت هستند که ماشين ظرفشويي آنها در بعضي از مواقع ظروف آنها را تميز نمي شورد يا ظروف شيشه اي آنها بعد از مدتي تار و کدر مي شوند و يا گل ظروف آنها کم رنگ شده است و تصور مي کنند مشکل از ظرفشويي آنهاست و يا اينکه اگر مدل بالاتري را خريده بودند چنين مشکلي نداشتند اما بايد بگوييم که اين مشکل هيچ ارتباطي به برند و يا مدل ظرفشويي شما ندارد تنها علت چنين مشکلاتي عدم استفاده درست شما از ظرفشويي است که يکي از مهم ترين آنها مي تواند انتخاب نادرست برنامه شستشو باشد که در اينجا به بررسي برنامه هاي شستشو خواهيم پرداخت و دلايل ديگري که مي تواند باعث چنين اتفاقاتي شود را نيز به شما مي گوييم.

برنامه نيم شور يا همان Half Load

برنامه  Half Loadدر ماشين ظرفشويي بوش اين امکان را به شما مي دهد که از نصف ظرفيت دستگاه خود استفاده کنيد به اين معني که شما با داشتن برنامه نيم شور ديگر لازم نيست منتظر پر شدن ظرفيت ماشين ظرفشويي خود باشيد شما مي توانيد ظروف خود را در سبد پايين قرار داده و با استفاده از اين برنامه، ظرفشويي فقط سبد پايين را براي شما مي شورد اين يعني صرفه جويي در آب و انرژي پس به شما پيشنهاد مي دهيم اگر شما يک خانواده کم جمعيت هستيد و جا براي قرار دادن يک ظرفشويي مبله در آشپزخانه داريد و کمي بالاتر بودن قيمت ماشين ظرفشويي براي شما خيلي اهميت ندارد مي توانيد بجاي خريد يک ماشين ظرفشويي روميزي يک ظرفشويي مبله با برنامه Half Load تهيه کنيد که به صورت معمول مي توانيد از نصف ظرفيت آن استفاده کنيد اما در مواقعي که مهمان داريد مي توانيد از تمام ظرفيت آن استفاده کنيد؛ اما زمان استفاده از اين برنامه به شما پيشنهاد مي کنيم بجاي استفاده از قرص ماشين ظرفشويي از ژل ظرفشويي استفاده کنيد به اين دليل که قرص براي يک ظرفشويي بزرگ با ظرفيت 14 نفر ساخته شده اما زماني که از ژل استفاده مي کنيد مقدار آن دست شما خواهد بود.

برنامه Intensive zone برنامه شستشوي ظروف بزرگ يا هما قابلمه

شما زمان استفاده از اين برنامه مي توانيد تمام ظروف خود را به همراه ماهيتابه و قابلمه را داخل ماشين ظرفشويي خود براي شستن قرار دهيد، اما دقت داشته باشيد که زمان استفاده از اين برنامه قابلمه و ماهيتابه بايد در سبد پايين قرار گيرد و به هيچ عنوان ظروف شيشه اي، گل دار و يا حساس را در سبد پايين قرار ندهيد و آنها را در سبد بالا بگذاريد چراکه زمان استفاده از اين برنامه، ماشين ظرفشويي از فشار بالاي آب براي شستن ظروف در طبقه پايين استفاده مي کند که همين فشار بالاي مي تواند در بلند مدت باعث تار و کدر شدن ظروف شيشه اي و کم رنگ شدن گل هاي ظروف شما شود به همين دليل به شما پيشنهاد مي شود زمان استفاده از اين برنامه ظروف حساس تر را در سبد بالا قرار دهيد که با فشار کمتر شسته مي شود تا آسيبي به ظروف شما وارد نشود اما اين تنها يک دليل براي کدر شدن ظرف ها است اما دليل ديگر عدم استفاده از نمک ماشين ظرفشويي مي باشد که به شما پيشنهاد مي کنيم حتما مقاله مربوط به «» را در مجله اينترنتي 20 بخر بخوانيد.

برنامه Hygiene Plus استريل کردن ظروف

برنامه  Hygiene Plusيکي ديگر برنامه هاي ماشين ظرفشويي بوش مي باشد که براي استريل کردن ظروف مورد استفاده قرار مي گيرد اما نحوه عملکرد اين برنامه به اين شکل مي باشد که شما مي توانيد آن را به برنامه شستشوي ظروف خود اضافه کنيد، به اين معني که برنامه Hygiene Plus بعد از شستشوي ظروف و اجراي برنامه اصلي فعال مي شود که مدت زمان آن 10 دقيقه است ماشين ظرفشويي در اين مدت زمان ظروف شما را با آب داغ با دماي 70 درجه سانتيگراد آبکشي مي کند که درنتيجه ظروف شما کاملا استريل مي شود شما از اين برنامه مي توانيد براي استريل کردن شيشه شير بچه و يا ظروف غذا آنها استفاده کنيد اين برنامه معمولاً براي خانواده هايي که کودک و يا فردي مبتلا به آلرژي در خانه دارند گزينه بسيار مناسبي است اما ممکن است براي شما کارايي زيادي نداشته باشد اما وجود آن باعث بالا رفتن قيمت ماشين ظرفشويي شما مي شود و شما پول خود را بابت چيزي داده ايد که استفاده اي از آن نداريد.

تا به اينجا ما تعداد کمي از برنامه هاي شستشو در ماشين ظرفشويي بوش را مورد بررسي قرار داديم تا با نحوه عملکرد و اهميت استفاده درست از آن آشنا شويم اما همانطور که مي بينيد برخي از آنها مي تواند براي ما کارايي بسيار زيادي داشته باشد اما وجود برخي از آنها ممکن است اهميت زيادي براي ما نداشته باشد پس خيلي بهتر است که ما با برنامه هاي شستشو در ماشين ظرفشويي آشنا باشيم چراکه در زمان خريد و انتخاب مدل مي تواند کمک بزرگي به ما کند تا يک ماشين ظرفشويي بر اساس نيازمان با قيمت مناسب تهيه کنيم و بعد از خريد بتوانيم از آنها به خوبي و درستي استفاده کنيم چراکه برخي از برنامه هاي شستشو مي تواند تاثير زيادي بر روي قيمت ماشين ظرفشويي داشته باشد؛ اگر اين موضوع براي شما جالب است و قصد داريد با ديگر برنامه هاي شستشو آشنا شويد به شما پيشنهاد مي کنيم در گوگل «» را جستجو کنيد بعد از وارد شدن به آن مقاله «» را مطالعه نماييد و مطمئن باشد که مي تواند کمک خوبي به شما کند.

تکنولوژي هاي بکار رفته در ماشين ظرفشويي بوش

يکي ديگر از عوامل بسيار تاثير گذار بر روي قيمت ماشين ظرفشويي بوش وجود امکانات و تکنولوژي هاي مختلف است که ممکن براي شما کارايي زيادي داشته باشد و يا وجود آن اهميت زيادي براي شما نداشته باشد در هر صورت شما بايد به اين موضوع دقت داشته باشيد که چنين مزيتي آيا براي شما کارايي لازم را دارد و مهم تر از آن اين است که آيا اين انتخاب مي تواند توجيه اقتصادي براي شما داشته باشد يا خير؟

سنگ زئوليت Zeolite:

سنگ زئوليت در ماشين ظرفشويي بوش يکي از امکانات و تکنولوژي هايي است که امروزه سرو صداي زيادي به پا کرده است و خيلي از افراد بدون آنکه اصلاً متوجه باشند کارايي سنگ زئوليت Zeolite چيست و چه کمکي مي تواند به آنها کند فقط به دنبال مدلي هستند که داراي سنگ زئوليت باشد و حاضر هستند مابعد تفاوت زيادي نيز بابت آن پرداخت کند ما در اينجا سعي داريم سنگ زئوليت را مورد بررسي قرار دهيم تا با مزاياي آن آشنا شويم تا حساب کنيم که چه مزاياي براي ما دارد و تا چه مي تواند توجيه اقتصادي براي ما داشته باشد.

بايد بدانيد که سنگ زئوليت در حقيقت يک سنگ معدني است که مانند بسيار از سنگ‌هاي موجود در طبيعت داراي يک ويژگي منحصربه‌فرد مي باشد، اما خاصيت اين سنگ به اين صورت است که رطوبت را جذب مي کند و آن را تبديل به گرما مي کند گرمايي که اين سنگ توليد مي کند 212 درجه فارنهايت مي باشد که ماشين ظرفشويي بوش از اين گرما براي گرم کردن آب و خشک کردن ظروف استفاده مي کند که باعث مي شود 10 درصد از مصرف انرژي برق کاهش پيدا کند به همين دليل تمام مدل هاي ماشين ظرفشويي بوش که داراي برچسب انرژي A++ هستند با اضافه شدن سنگ زئوليت برچسب انرژي A+++ را کسب کرده اند به طور مثال ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M کاملا شبيه به هم هستند اما تنها تفاوت بين آنها وجود سنگ زئوليت در مدل SMS88TW02M مي باشد که توانسته برچسب انرژي A+++ را دريافت کند اما شما بايد حساب کنيد که اگر ما بصورت روزانه از ظرفشويي استفاده کنيم اين تکنولوژي تا چه ميزان مي تواند هزينه برق ما را کاهش دهد و در چه مدت زماني مي تواند مابعد تفاوتي که بابت قيمت ماشين ظرفشويي بوش پرداخت کرده ايم را جبران کند و از آن به بعد در حقيقت مي شود سود ما در مقابل هزينه اي که بابت سنگ زئوليت کرده ايم، اما بر اساس محاسبه اي که ما داشتيم اختلاف قيمت اين چنيني در حال حاضر در کشور ما که براثر تغيير قيمت‌ها ايجاد شد با در نظر گرفتن هزينه برق در حال حاضر هيچ توجيه اقتصادي براي ما ندارد اما بله در يک کشور اروپايي با يک اختلاف ناچيز مي توانيد مدلي را داشته باشد که داراي سنگ زئوليت بوده و بعد از دو سال اختلاف هزينه برق شما مي شود سودي که در اين سرمايه گذاري به دست آورده ايد.لنگر

 

گارانتي اصلي بوش در ايران

مطمئناً بعد از انتخاب يک برند مناسب مهم‌ترين مسئله اطمينان به اصل بودن کالا و داشتن يک گارانتي معتبر است که بتوانيم با داشتن خدمات پس از فروش خيالي آسوده داشته باشيم اگر کمي صبر داشته باشيد ما در اينجا گارانتي اصلي بوش و نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش را به شما معرفي مي کنيم تا کار براي شما آسان تر شود، اگر به دنبال نمايندگي بوش در ايران هستيد بايد بگوييم شرکت بوش آلمان در ابتداي سال 1395 فعاليت خود را به صورت رسمي تحت عنوان بوش سرويس در ايران آغاز کرد که چهار شرکت کاسپين، کارا گستر، مهستان و سناپويان در زيرمجموعه بوش سرويس قرار دارند که هر چهار شرکت زير نظر بوش آلمان فعاليت مي کنند که ازنظر خدمات باهم کاملا برابر هستند شما مي توانيد از طريق لينکي که در ادامه براي شما قرار داده ايم نام ايران را در سايت رسمي بوش آلمان مشاهده نماييد وقتي وارد سايت بوش سرويس شديد مي توانيد در قسمت آسيا نام ايران را مشاهده نماييد اما اگر اطلاعات بيشتري از گارانتي بوش سرويس، عکس کارت گارانتي و يا اطلاعات مربوط به آدرس و شماره تلفن نمايندگي هاي لوازم خانگي بوش داريد مي توانيد به مجله اينترنتي 20 بخر مراجعه نماييد.

منبع: خبرگزاري برنا

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : انتخاب,بهترین,قیمت,ماشین,ظرفشویی,بوش, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 13:45

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از کشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي کنند.

در واقع تحصيل در کشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در کشورهاي اروپايي که از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا کرده تا جايي که برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در کشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي کنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين کشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند که سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو کشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع کارشناسي در کشور فنلاند 3 ساله است که در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي کند. همچنين دانشجويان دوره کارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع کارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دکتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي کنند تا در نهايت بتوانند مدرک دکتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در کليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت کاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي کنند.

البته بايد تاکيد کنيم که موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دکتري کشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از کارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي کشور فنلاند، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرک پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک زبان معتبر به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک تمکن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه عکس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارک تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يک سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يکي از مهمترين دلايلي که افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است که اين کشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي کند که مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين کشور تامين گردد.

در صورتي که مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و اطلاعات تکميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندک، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدرکي است که اين دانشگاه ها ارائه مي کنند. در واقع افراد با ارائه مدرک دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا کار پيدا کرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها  داراي سيستم آموزشي مدرن و امکانات منحصر به فرد هستند که سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينک زير مراجعه کنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مزایای,تحصیل,در,اسپانیا,و,فنلاند, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:01

حفاظ آکاردئوني

حفاظ آکاردئوني امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد حفاظ آکاردئوني  يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد. حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آکاردئوني

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

از حفاظ ديوار  چه ميدانيد؟

شايد در دنياي امروزه که تمامي بخش هاي مختلف هوشمندسازي شده اند، استفاده از حفاظ هايي که به صورت قديمي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گرفتند اندکي به دور از مدرنيته باشد. آنچه شما بايد بدانيد که در واقع همين حفاظ هاي نرده اي هستند که امنيت را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد. از جمله اين حفاظ ها ميتوان به حفاظ ديوار اشاره کرد که علاوه بر اينکه زيباست و نماي جذابي به ساختمان شما مي دهد، يکي از بهترين انواع حفاظ براي افزايش امنيت ساختمان شما به حساب مي آيد. اما شما از حفاظ ديوار  چه ميدانيد؟

حفاظ ديوار  چيست؟

بدون شک شما هم گل ليليوم را ديده ايد. اگر بگوييم که حفاظ ديوار  در واقع يک گل ليليوم فلزي است دور از واقعيت نيست. اين نوع حفاظ ها در واقع با شکل اين نوع گل ها ساخته شده اند. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه به ساختمان شما زيبايي خاصي خواهند داد، به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا حساب شده و امنيتي، حفاظت خود را تضمين کنيد.

حافظ ليليوم در واقع براي حفظ حريم خصوصي و همچنين امنيت معرفي شده است. اين نوع حفاظ ها امروزه به صورت گسترده اي در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ هاي ليليوم در واقع يک حصار امنيتي براي شما ايجاد خواهد کرد که فرم آن مدرنيته شده است. معمولا حفاظ هاي ليليوم از موادي ساخته مي شوند که گران قيمت نيستند اما حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد مي کنند.

حفاظ ديوار  امنيت را ايجاد مي کند.

همانطور که گفتيم، شما ميتوانيد توسط حفاظ ديوار  امنيت و حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد. دقت داشته باشيد که امروزه با توجه به مشکلاتي که در زمينه هاي امنيتي براي خانه ها به وجود مي آيد استفاده از حصار هاي امنيتي محبوبيت بسيار زيادي پيدا کرده است. هدف اصلي از طراحي چنين حفاظ هاي هم در واقع حفظ امنيت است که بتوان آن را با مدرنيته هم تطبيق داد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع حفاظ هاي به عنوان نرده هاي امنيتي استفاده کنيد و در واقع آنقدر مزاياي زيادي دارند که به عنوان حفاظ ديوار نيز از آنها استفاده مي شود. اين نوع حصار ها در عين اينکه انعطاف پذيري زيادي دارند و به همين دليل هم شما ميتوانيد از آن ها در مکان هاي مختلف و به منظور هاي مختلف استفاده کنيد.

حفاظ پنجره و کارايي هاي آن در محافظت

زماني که صحبت از حفاظ آکاردئوني به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا حفاظ پنجره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

 

نصب حفاظ پنجره

کارايي هاي حفاظ پنجره گلنرده دار

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب حفاظ پنجره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

حفاظ پنجره دوجداره فرفورژه

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد.

حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

حافظ سرنيزه اي در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند.

 

 

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,آکاردئونی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:02

حفاظ ديوار خانه ليليوم  چيست؟

آيا شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد، نرده حياط است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار خانه  يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار خانه  و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار خانه

انتخاب حفاظ ديوار خانه  در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار خانه  آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار خانه  را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار خانه  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار خانه  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ ديوار خانه  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ ديوار خانه  را خريداري کنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت کنيد.

ويژگي‌هاي حفاظ ديوار خانه

شما بايد در حين خريد حفاظ ديوار خانه  به نکته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد حفاظ ديوار خانه  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در انتخاب حفاظ ديوار خانه  است.

همانطور که گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا حفاظ ديوار خانه  با ارتفاع بين يک متر تا يک متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم حائز اهميت است که ارتفاع بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

تراکم و نوع حفاظ نرده ديواري ليليوم

تراکم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديک تر خواهد بود. تراکم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ سرنيزه اي به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده حفاظ ديوار خانه  شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع حفاظ ديوار خانه  معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

حفاظ ديوار خانه  سرنيزه اي

يکي از انواع حفاظ ديوار خانه ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکي از انواع نوستالژيک حفاظ ها به شمار مي آيد که همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره کرد.

 

نرده حفاظ ديوار خانه  ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يکي از انواعي است که بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ ليليوم را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين زمينه استفاده کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

 

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,دیوار,خانه,لیلیوم,چیست؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:26

همه چيز درباره قيمت حفاظ تکميل و کاکتوس

قيمت حفاظ تکميل بدون شک يکي از راه هايي که توسط آن ميتوانيد امنيت را براي ساختمان خود برآورده کنيد استفاده از نرده سر ديواري است. شايد تصور کنيد که خريد اين نوع نرده ها آسان است اما شما بايد بدانيد که قيمت حفاظ تکميل  يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد در خريد نرده به آن دقت کنيد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ کاکتوس با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل

زماني که مي گوييم نرده سر ديواري به راستي هدف اين است که اين گونه حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده سر ديواري گفته مي شود ولي حفاظ حصار و حفاظ پنجره نيز از آنگونه ساير نام هايي است که به نرده سر ديواري نسبت مي دهند. شايد انگاشت شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک قطعه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها کاربرد مي کنيد مي توانيد آن ها را با خرده مشخصي براي کاربرد انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با قيمت حفاظ تکميل  آشنا خواهيم کرد.

قيمت حفاظ تکميل  و درب آکاردئوني

درب آکاردئوني يکتا از گونه ها حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي گوناگون وجود دارد. به راستي اين گونه حفاظ ها لغايت کران زياد زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز برآمده از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين گونه درب ها در گونه سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر باره استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند ولي سه رده لوزي با چهارخم براي آنها هستي دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي فرآوري شده است. اين گونه تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد ثبات بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.  شما بايد با قيمت حفاظ تکميل  آشنا باشيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

يکي از انواع مورد کاربرد نرده سر ديواري، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت فضا هاي گوناگون همانند خانه ها و در ضمن محيط‌ هاي بازرگاني از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به گزيده تر نرده سر ديواري از ديگران مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. توصيه ما به شما اين است که امنيت ساختمان خويش را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد. قيمت حفاظ تکميل  شاخ گوزني نسبت به سايرين بهتر است.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني زياد نيز هستند که بدست افرادي جوش ديتا ميشوند که در اين مقوله زبردست اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي گوناگون ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک نما زيباي دارد که به سر بارو ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به انگيزه تراکم و در ضمن تيز بودن مايه مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

براي اطلاع از قيمت  با حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و نرده سر ديواري بوته اي

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه شديدا هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه شدني نخواهد بود. اين گونه حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

قيمت نرده سرديواري و حفاظ نيزار

يکي ديگر از انواع نرده سر ديواري، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد مزيت هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين گونه حفاظ ها بايد بدست افرادي در اين مقوله طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که پيشه جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود. قيمت حفاظ تکميل  حفاظ نيزار از سايرين بيشتر است.

 

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ ليليوم

انواع زياد ديگري از نرده سر ديواري نيز هستي دارد که اقتباس از الهامات طبيعت است. در بين اين گونه ها حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از عقيده امنيتي مي طاقت گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت زياد اکثريت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده سر ديواري معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از آنگونه آنها ميتوان به امکان اشاعه از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن بلندي هاي دلخواه را فراهم مي کند.

براي اطلاع از قيمت حفاظ ليليوم با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

مزيت استفاده از نرده سر ديواري تکميل

نرده سر ديواري اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با به کارگيري آن ها امنيت را براي ساختمان خود لغايت بي گمان زيادي برآورده کنيد. اين گونه حفاظ ها به راستي به شما کمک مي کنند الي با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد. استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يگانه از آسان ترين و بهترين مسير هايي است که ميتوان بدست آن امنيت منزل خود را حفظ کنيد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار احسان به ساختمان شما مي دهند، به شما اين فرمان را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و خرج هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد. با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين گويه به کارگيري دوربين مداربسته است ولي کماکان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما همانند خريد يک نرده سر ديواري نخواهد بود و امنيت را الي حد بسيار براي شما برطرف نخواهد کرد. يکي از مزاياي قيمت حفاظ تکميل  اين است که کمتر از ساير روش هاي امنيتي است و به همين دليل بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ نخل مرداب با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,درباره,قیمت,حفاظ,تکمیل,و,کاکتوس, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 189 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:06

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 286 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:36

خريد کتاب از فروشگاه کتاب کاواک

کتاب سدي برابر اقيانوس آرام

پديد‌آورنده: مارگريت دوراس  | مترجم: شيرين بني احمد | انتشارات نيلوفر

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدي بر اقيانوس آرام اتوبيوگرافي داستاني مارگريت دوراس است که دوره‌اي کوتاه از دوران جواني – يا دقيق‌تر، دوران گذاز از نوجواني به جواني‌اش را با زاويه‌ي ديد سوم شخص روايت مي‌کند. در نقطه‌ي آغازين روايت، سوزان(مارگريت) هفده ساله است و به همراه برادر کوچک‌تر و مادرش در خانه‌ي رو به ويراني‌شان در ويتنام زندگي مي‌کنند. پيش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را براي هميشه ترک کرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرين تقلاهاي پيش از جنون و مرگ است…

کتاب دلايلي براي زنده ماندن

پديد‌آورنده: مت هيگ | مترجم: گيتا گرکاني  | انتشارات علمي فرهنگي

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

اين کتاب حاصل مبارزه‌ي مت هيگ با افسردگي و اضطراب بي‌اندازه‌ي شديدي است که نزديک بود او را از پاي درآورد. اثري کوتاه، صريح و مثبت درباره‌ي برخورد درست با بحران‌هاي روحي و لذت بردن از زندگي؛ داستان واقعي بحران‌هايي که مت هيگ به آن‌ها دچار شد و چگونگي غلبه‌ي او بر افسردگي و آموختن زندگي کردن. اين کتاب کوچک و ساده مي‌تواند به کساني که فکر مي‌کنند به آخر راه رسيده‌اند کمک کند، نيز به آن‌ها که عزيزانشان با چنين مشکلي درگير هستند. دلايلي براي زنده ماندن کتابي است درباره‌ي اين که چطور از پبودنمان در اين جهان لذت ببريم؛ اثري تکان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

کتاب به تاريکي خواهم رفت

 

پديد‌آورنده: ميشل نامارا | مترجم: ميترا دانشور | انتشارات ميلکان

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

ميشل مک نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانيان و بررسي صحنه‌هاي جرم قاتل و متجاوزي کرد که تمام ماموران پليس را گيج و سردرگم کرده بود . در زير عنوان اين کتاب آمده است : تلاش بي‌وقفه ي يک زن براي پيدا کردن قاتل ايالت طلايي کاليفرنيا. اين کتاب در فوريه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نويسنده‌ي آن به چاپ رسيد. ميشل مک نامارا در سال ???? مقاله‌اي در مجله لس‌آنجلس در مورد يک قاتل سريالي که در آن زمان به نام قاتل ايالت طلايي ( کاليفرنيا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن يک کتاب در اين باره را با انتشارات هارپرکالينز امضا کرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از کتاب بود که خانم مک نامارا در سن ?? سالگي و در اثر مصرف اشتباهي دارو در خواب در گذشت. بعد از اين اتفاق ، يک خبرنگار و يک نويسنده‌ي جنايي ديگر با همکاري همسر ميشل مک نامارا کار ناتمام او را تکميل کردند و به مرحله‌ي چاپ رساندند. جالب اينکه دوماه بعد از انتشار کتاب، شخصي به‌عنوان قاتل اصلي ايالت طلايي بازداشت شد و مراحل بازپرسي و دادگاه او همچنان در جريان است…

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,97, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:21

کتاب بهزاد (شناخت نامه بهزاد گلپايگاني)

مجيد کاشاني و معراج قنبري  | انتشارات نظر

بهزاد گلپايگاني، هنرمند نقاش و طراحي گرافيک در سال ???? و در خانواده‌اي نظامي به دنيا آمد. او تحصيلات خود را به پيشنهاد دوستش عباس مشهدي‌زاده از هنرستان هنرهاي زيباي پسران تهران که به تازگي راه‌اندازي شده بود، در سال ???? و در رشته? نقاشي آغاز کرد و سپس در دانشکده هنرهاي تزئيني تهران و سپس در هنرهاي زيباي پاريس ادامه داد. او در مدت هفت سال اقامت خود در پاريس به تحصيل و طراحي روي پارچه پرداخت. گلپايگاني در مقاطع مختلفي تحصيلات عالي خود را، در ايران و همچنين فرانسه نيمه کاره رها کرد. بهزاد معتقد بود با صاحب گالري‌ها و دست‌اندرکاران نيز به دليل ضوابط تجاري و تشريفات فراوان تفاهمي ندارد، از اين‌رو از بسياري از هم‌دوره‌اي‌هاي خود شهرت کمتري کسب کرد.

کتاب صنعت و امپراتوري

اريک هابسبام | مترجم: عبدالله کوثري | انتشارات ماهي

انقلاب صنعتي سرآغاز بنيادي‌ترين دگرگوني در زندگي آدمي در طول تاريخ مستند مکتوب است. اين انقلاب زماني کوتاه با تاريخ بريتانياي کبير انطباق يافت و بدين گونه تمامي اقتصاد جهان بر گرد اين کشور بنا شد و اين امر بريتانيا را صاحب چنان نفوذ و قدرت و جهاني‌اي کرد که هيچ کشوري تا به اين اندازه بدان دست نيافته است. در آن لحظه از تاريخ جهان،بريتانيا تنها صادرکننده تنها واردکننده‌ي عمده تنها عامل حمل‌و‌نقل تنها سرمايه‌گذار در خارج تنها امپرياليست و تنها کشور با سياستي به راستي جهاني بود. هابسبام در اين کتاب ظهور بريتانيا در مقام نخستين قدرت صنعتي، سقوط آن از جايگاه موقت پيشگامي، رابطه‌ي کم و بيش ويژه‌ي آن با ديگر بخش‌هاي جهان و برخي اثرات اين همه را بر کل جامعه و طبقات گوناگون آن کشور مورد بررسي قرار داده است.

کتاب مسافر تنها

جک کرواک | مترجم: سلماز بهگام | انتشارات ورا

حرفش را باور نکردم. جدا در نهايت اشتياق در پي تجربه‌اي بودم که براي شهروند دنياي مدرن به ندرت پيش مي‌آيد؛ خلوت مطلق و راحت در دنياي ناآرام طبيعت، شب و روز، شصت‌وسه روز و شب اگر بخواهم دقيق بگويم. ما اصلا نمي‌دانستيم که طي زمستان گذشته چقدر در کوهستاني که بنا بود به آن‌جا بروم برف باريده.

خريد اينترنتي کتاب از کاواک

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,97,کاواک, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 10:41

چاپ روي شيشه يک هنر مدرن با ويژگي هاي منحصر به فرد

چاپ شيشه

چاپ روي شيشه يک هنر مدرن

امروزه با گسترش جوامع و پيشرفت هاي علم ، جهان پيش رو مملو از رنگ ها و جاذبه هاي زيباييست که دستاورد علم بشري مي باشد. چاپ روي شيشه يکي از چشم نواز ترين هنرهاي مدرن و در نوع خود ارزشمند و بي نظير است.

ويژگي شاخص چاپ روي شيشه

ويژگي منحصر بفرد چاپ شيشه، تنوع در طرح هاي گسترده و دلخواه است که مي توان با استفاده از اين طرح ها يک دکوراسيون متفاوت و خاص را در فضا بوجود آوريم.

کاربردهاي ملموس چاپ روي شيشه

گرافيک و طرح هاي زيبا بر روي شيشه در فضاسازي هاي مختلفي همچون :

  • هتل ها
  • رستوران ها
  • فضاي داخلي منازل و نمايشگاه هاي تجاري

شگفتي و خلاقيت خاص در عرصه چاپ مستقيم روي شيشه را رقم زده است.

مزيت فوق العاده چاپگرهاي يووي

چاپگرهاي جوهر افشان يووي:

  • امکان چاپ مستقيم تصاوير با کيفيت کامل ، آرم ها و متن را بر روي شيشه فراهم مي کند.
  • براي چاپ روي شيشه ، يک جوهر سفيد بسيار مات دارند و اين امکان را براي چاپ هاي روشن ، واضح و با دوام روي شيشه ، لايه هاي شفاف و بسترهاي تيره فراهم مي کند.
  • به کاربران اين امکان را مي دهد تا به طور مستقيم روي ظروف شيشه اي ، بطري هاي شيشه اي، شيشه هاي عطر ، ظروف غذا و بسياري موارد ديگر را چاپ کنند. چاپ کوچک در وسايل شيشه اي استوانه اي با اتصالات RotaPrint آسانتر شده است. حفظ شفافيت شيشه پس از چاپ تصاوير و طرح ها از ويژگي بارز اين نوع چاپ است

چاپ مستقيم روي شيشه

چاپ مستقيم روي شيشه مي تواند کاربرد و ارزش شيشه خام را افزايش دهد و امکاناتي را براي طراحي هاي سطوح زيبا و کاربردي و همچنين براي طيف گسترده اي از مکان هاي مختلف نظير، صنعتي ، تجاري ، خودرو ، طراحي داخلي و معماري فراهم کند. صنعت طراحي بر روي شيشه از چندين قرن پيش با نقش و نگارهاي زيبا در دکوراسيون و معماري ها وجود داشته است و امروزه به يک رسانه معاصر تبديل شده است.

روش کار در چاپ ديجيتال يووي

با توجه به نوع چاپ روي شيشه دستگاه مورد استفاده براي چاپ شيشه داراي تنوع  بسيار زيادي است. روش کار در چاپ ديجيتال يووي بدين صورت است که اشعه فرابنفش ساطع شده از دستگاه چاپ بر روي جوهر قرار مي گيرد و موجب چسبيده شدن جوهر به شيشه مي گردد و به اين ترتيب ميتوان انواع رنگ ها و طرح هاي پيچيده را بر روي شيشه ايجاد نمود.

 

ادامه مطلب : چاپ روي شيشه

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : چاپ,روی,شیشه,یک,هنر,مدرن,با,ویژگی,های,منحصر,به,فرد, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:29

نرده فرفورژه بالکن چيست؟

 
زماني که صحبت از نرده فرفورژه بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از نرده فرفورژه بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان نرده فرفورژه بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي نرده فرفورژه بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع نرده فرفورژه بالکن

چرا نرده فرفورژه بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد نرده فرفورژه بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از نرده فرفورژه بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي نرده فرفورژه بالکن

کيفيت نرده فرفورژه بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين نرده فرفورژه بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده فرفورژه بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه,بالکن,چیست؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 122 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:08

ارائه خدمات تشريفات عروسي و تالار پذيرايي

 

يکي از قشنگ ترين روزهاي زندگي روز عروسي است که برنامه ريزي هاي دقيق و مديريت تشريفات عروسي آن را مجلل تر و با شکوه تر مي کند. پس اطمينان داشته باشيد که ما مي توانيم با برنامه ريزي هايي قبل از اجراي مراسم عروسي، لحظاتي شيرين و به ياد ماندني را براي شما رقم زده و هر آنچه از يک مراسم ايده آل انتظار داريد با اجراي بهترين خدمات و تشريفات براي شما اجرا کنيم. اجاره باغ تالار، انتخاب آتليه، گل آرايي ماشين عروس، نحوه پذيرايي، تدارک شيريني و کيک، آتش بازي و نورافشاني و بسياري کارهاي ديگر از جمله خدمات ما مي باشد.

بهترين تشريفات عروسي

زيباترين و خاطره انگيزترين شب زندگي براي هر کسي مطمئنا شب عروسي مي باشد که با توجه به تشريفات عروسي و خدمات ويژه اي که امروزه در تالارهاي عروسي و باغ هاي عروسي و همچنين آتليه ها و ديگر مکان ها به عروس و داماد ارائه مي شود سبب شده است تا زوجين دغدغه هايي داشته و در انتخاب هر يک از تشريفات عروسي دچار سردرگمي شوند. اما نزديک به يک دهه است که ما با نام گروه خدماتي و اجرايي بياتو عروسي با همکاري ها و راهنمايي هاي فوق العاده  توانسته ايم زوجين را در انتخاب هر يک از تشريفات عروسي و راه اندازي مراسم عروسي به بهترين شکل ممکن ياري کنيم و با مشاوره هاي رايگان، مراسمي لوکس را براي عروس و دامادي در هر نقطه اي از کشور اجرا نماييم. پس به شما هم توصيه مي شود بياتو عروسي

lo4n_m5.jpg

زيباترين تشريفات عروسي

اگر در پيدا کردن  بهترين آتليه عروس، انتخاب جديدترين لباس عروسي، تخصصي ترين  آرايشگاه زنانه  و گريم عروس و داماد، انتخاب زيباترين گل آرايي براي ماشين عروس، تزيين سالن عروسي و همچنين دسته گل عروس، نورپردازي و مراسم آتش بازي، دادن زيباترين طرح کيک به قناد  و بسياري کارهاي مرتبط با تشريفات عروسي با مشکل مواجه شده ايد ما مي توانيم به راحتي با در نظر گرفتن همکاري و سليقه هاي شما بهترين ها و فوق العاده ترين تشريفات و خدمات عروسي را در بيشتر شهرهاي ايران به شما ارائه دهيم. چنانچه شما ايده اي نو و زيبا داريد مي توانيد با ما مشورت کنيد تا ما ايده هاي ذهني شما را در مجالس عملي کنيم ما اين قابليت را داريم تا با داشتن کادري مجرب و با سليقه بدون مشارکت شما در هر اموري کارهاي لازم و مربوط به برگزاري يک عروسي مجلل و با شکوه را انجام داده و شما با خيالي آسوده در رويايي ترين شب زندگي خود حضور داشته باشيد.

 

چه خدماتي تشريفات عروسي ها ارائه مي دهند

تخصصي که تشريفات عروسي اجرا مي کند کنار هم قرار دادن تمام ايده هاي خلاقانه و همچنين طراحي هاي مدرن است و تمام تلاش خود را به کار بسته تا شادترين لحظات زندگي شما يعني شب عروسي و يا جشن هاي نامزدي به يکي از فراموش نشدني ترين خاطرات ذهن شما تبديل کند. بدون شک ما به سادگي اين توانايي را داريم تا با مشارکت شما برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده و مکان مناسبي را براي برگزاري مراسم انتخاب کنيم، در زمان بندي مديريت کرده و نحوه پذيرايي را انجام دهيم، بهترين گل آرايي در هر مکاني طراحي کرده و شگفت انگيزترين ديزاين سالن را به وجود آوريم. نورپردازي در سالن، کوچه را بر عهده گرفته و سعي مي کنيم تا شبي را براي شما تدارک ببينيم که لايق شما باشد و با افتخار و سربلندي از مهمانان خود پذيرايي کنيد.

 

لوکس ترين مراسم عروسي

تشريفات عروسي مي تواند با انتخاب زيباترين تالار پذيرايي و همچنين باغ تالار عروسي لوکس ترين مراسم عروسي را براي شما رقم بزند. ما در کنار مشورت هاي شما مي توانيم از بين مجرب ترين  گروه عکاسي، حرفه اي ترين آرايشگاه، با سليقه ترين گل فروشي ها و ديگر ارائه دهندگان خدمات عروسي، فوق العاده ترين مجموعه هاي فعال را براي اجراي هرچه بهتر مراسم  شما انتخاب کنيم و مراسم عروسي شما را با تخفيفات ويژه اي برگزار کنيم. اگر تمايل داريد تا در مراسم شما رقصنده هاي محلي و سنتي و يا موزيک هاي خاصي وجود داشته باشد بهتر است ايده ها و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد تا ما جان و دل به تصميمات شما گوش داده و  اجرا کننده پيشنهادات شما باشيم.

 

انتخاب مناسب ترين خدمات عروسي

چنانچه به دنبال با سليقه ترين قنادي براي سفارش کيک و شيريني هستيد و قصد داريد تا بهترين سيستم دي جي را در مراسم خود داشته باشيد و همچنين لوکس ترين ماشين را به عنوان ماشين عروس گل آرايي کنيد، ايده اي نو در کارت هاي عروسي اجرا کرده و تشريفات و مراسمات خاصي را در شب عروسي داشته باشيد بهتر است با مراجعه به وب سايت بياتوعروسي بهترين ها را براي بهترين شب عروسي خود انتخاب نماييد.

 

قشنگ ترين شب عروسي

بياتو عروسي به عنوان يکي از بزرگترين وب سايت هاي خدماتي عقد و عروسي در ايران اين قابليت را دارد تا شما را در انتخاب مناسب ترين و جديدترين خدمات و تشريفات عروسي راهنمايي کند. بنابراين شما بدون هيچ دلواپسي مي توانيد با مشاهده کردن عکس هاي اين وب سايت بياتو عروسي، کليپ هاي وجود داشته و همچنين نظران و پيشنهادات کاربران و با در نظر گرفتن قيمت هاي ارائه داده شده توسط کارشناسان اجرايي مي توانيد از ايده هاي شگفت انگيز بياتو عروسي استفاده کنيد. بياتو عروسي امروزه در اکثر شهرهاي ايران خصوصا کلان شهرها در حال فعاليت مي باشد تنها کافيست با ما تماس بگيريد تا در اسرع وقت مجري مراسمات و تشريفات مجالس شما باشيم.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : ارائه,خدمات,تشریفات,عروسی,و,تالار,پذیرایی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:22

نرده و حفاظ شيشه اي نشکن استخر، بالکن و راه پله

نرده شيشه اي و يا هندريل شيشه اي به دليل استحکام بالا و زيبايي ظاهري کاربرد فراواني در ساختمان هاي پر تردد مانند هتل ها و ساختمان هاي اداري و تجاري دارند. از نرده شيشه اي مي توان به عنوان جدا کننده فضاها استفاده کرد. از مزاياي نرده شيشه اي مي توان به مواردي از قبيل راحتي در تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده هاي شيشه اي در دو نوع نرده تمام شيشه اي و نرده شيشه اي ترکيبي توليد مي شوند.

مزاياي نرده شيشه اي

امروزه نرده هاي شيشه اي بسيار پرطرفدار هستند و اهميت بسيار بالايي در صنعت ساختمان سازي دارند. نرده شيشه اي مي تواند علاوه بر ايجاد فضايي ايمن، موجب زيبايي آن مکان نيز شود. نرده شيشه اي در فضاهاي گوناگوني مانند پله ها، بالکن ها و.. کاربرد دارد. به کمک نرده شيشه اي و نرده استيل مي توان ظرافت و استحکام را در محيط هايي هم چون راه پله ها به وجود آورداستفاده ترکيبي از نرده شيشه اي و استيل، مدت ماندگاري آن را افزايش مي دهد. از مزاياي هندريل شيشه اي راه پله مي توان به راحتي تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده استيل به کار رفته در اين ترکيب بر اثر سايش و خوردگي دچار آسيب نمي شود.

ويژگي هاي نرده شيشه اي

نرده هاي فلزي رطوبت را در خود راه مي دهند و هيچ مقاومتي در برابر آن ندارند. همچنين، اين نرده ها در برابر ضربه مي توانند آسيب پذير باشند. اما نرده شيشه اي علاوه بر اينکه زيبايي خيره کننده اي دارد و نور را بيشتر عبور مي دهد، مقاومت بالايي نيز دارد و هرگز رنگ آن از بين نمي رود. از نرده شيشه اي مي توان در مناطق شرجي، گرمسير، خشک و سرد و در دماهاي مختلف استفاده کرد. نرده شيشه اي به شکل ضد آب، ضد خش و ضد زنگ ساخته مي شود. رنگ نرده شيشه اي تغيير نمي کند و شکل خود را نيز از دست نمي دهد. تنها ممکن است لک بگيرد که آن هم با شيشه شور و در حد يک دقيقه پاک خواهد شدنرده شيشه اي موجب زيباتر شدن ساختمان و راه پله ها مي شود و نماي بسيار بسيار زيباتري به آن مي دهد.

نرده هاي شيشه اي براي مصارف مختلف و با طرح ها و اشکال گوناگون طراحي و توليد ميشوند. نرده شيشه اي گرد و منحني و همچينين نرده شيشه اي صاف از جمله آنهاست. يراق آلات مورد استفاده در نصب نرده شيشه اي از جنس آلومينيوم ضد زنگ و يا آلياژ فولادي مقاوم در برابر زنگ زدگي ميباشد. هندريل و نرده شيشه اي براي مصارفي از قبيل نرده شيشه اي استخر، نرده شيشه اي بالکن ، نرده شيشه اي پله و ... مورد استفاده قرار ميگيرد.

ما در شرکت آنلاين دُر انواع مختلف نرده شيشه اي در ضخامت هاي استاندارد را به شما معرفي ميکنيم و ميتوانيد بر حسب نياز خود از هر کدام استفاده نماييد. قيمت نرده شيشه اي با توجه به نوع شيشه و يراق آلات استفاده شده در نصب آن محاسبه و ارزيابي ميشود. با اين وجود شرکت آنلاين دُر علاوه بر کيفيت بالا قيمت بسيار پايين تري را به شما ارائه خواهد کرد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

لينک فيلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/HzsuV

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نرده,و,حفاظ,شیشه,ای,نشکن,استخر,بالکن,و,راه,پله, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:07

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 118 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 19:59

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : کتاب,فروشی,کاواک, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:25

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

d633982_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

  

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2PyGzhx

  

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : هزینه,ارتودنسی,کودکان,(قیمت,ارتودنسی,کودکان), نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:37

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تحصیلی,تلفنی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:06

نصب کرکره برقی 09124372935

عالمت بالای افقی شاتر غلتکی روی دیوار بالای پنجره را علامت بزنید.

در این خط علامت عرض پرده.از این 2 علامت، عمودی پایین هر طرف پنجره.

شما اکنون خط خارج شاتر غلتکی را که روی دیوار مشخص شده است،

خواهید داشت. در این مرحله می توانید ببینید که این در پنجره مرکزی است و دقیقا افقی و عمودی استاین مهم است!

با خط خارج شاتر خود که در حال حاضر بر روی دیوار مشخص شده است، اکنون می توانید بهترین نقطه ورود برای قدرت را تعیین کنید و قبل از نصب (قبل از نصب) حفره را قبل از حفاری انجام دهید.

In- Reveal همان اصل است، اما پنجره شما موقعیت افقی و عمودی شما است. هنوز مطمئن شوید که دقیقا افقی و عمودی هستند -  این مهم است!

zfo_1.png

گام 2 نصب کرکره برقی

عمق جعبه سر را اندازه گیری کنید. سپس از موقعیت افقی بالا شاتر غلتکی که روی دیوار نشان داده شده است

این فاصله را از هر طرف اندازه گیری کنید. پس از آن، در هر طرف پنجره، موقعیت بالای صفحه را به شما می دهد

برای نصب In-Reveal شما هم اکنون می توانید راهنمای را به طول دقیق و زاویه آینه بردارید.

مرحله 3

راهنمای را در 2 موقعیت مشخص شده نگهدارید. بالا از موقعیت راهنمای (مانند در مرحله 2)

و موقعیت راهنمای عمودی (همانطور که در مرحله 1). شما هم اکنون می توانید

بهترین موقعیت را برای رفع راهنمای به دیوار نشان دهید

و این علائم را می توانید به راهنمای جانبی منتقل کنید. اکنون می توانید

از طریق جلو و عقب راهنمای راهنمایی کنید؛ اندازه مته توسط اندازه پیچ مورد استفاده شما تعیین می شود.

جلوی راهنمای نیاز به سوراخ 10 میلیمتری دارد که

در آن شاخه های راهنمای رنگی 10 میلی متری قرار داده شده است و سپس نقاط ثابت را پوشش می دهد.

mfvg_2.png

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نصب,کرکره,برقی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 21:40

لینک دوستان

خبرنامه